03/05/2017

Els dissenys han estat seleccionats a través d’un concurs organitzat entre l'actual alumnat i ex alumnes de l'escola IED Madrid

INTROPIA torna a recolzar a les dones “Avançadores” d'Oxfam Intermón amb les seves samarretes solidàries

Un cop més, Intropia col•labora amb Oxfam Intermón i torna a llançar les seves samarretes solidàries. Per a aquesta quarta col•lecció, la firma espanyola ha comptat per primera vegada amb els dissenys de dues alumnes de l'Escola de Visual Communication del IED Madrid seleccionades a través d'un concurs organitzat entre l'actual alumnat i ex alumnes del centre. Com cada any, els beneficis estaran destinats al projecte Avançadores, una iniciativa de l'ONG espanyola que recolza a les dones que avancen i que fan avançar.

La col•lecció es composa de dues samarretes realitzades amb cotó orgànic i dissenys de María Ramos i Sara del Valle, guanyadores del concurs organitzat a l'escola IED Madrid. Amazones és el nom del disseny de María Ramos: “M'he inspirat en la figura mitològica com a símbol de la dona guerrera, independent i forta, que viu cada dia sense por a lluitar.” Sara del Valle és la dissenyadora d'Unió: “Les mans són capaces de transmetre molt, amb elles he volgut representar la fragilitat aparent i la força real que sorgeix de la unió d'una comunitat de dones valentes que lluiten per un canvi.”

Intropia se sent orgullosa de col•laborar amb aquest ambiciós programa que treballa perquè dones de tot el món segueixin liderant processos de canvi contra la discriminació i tinguin una vida lliure de violència. Un projecte que té com a objectiu crear sinergies entre dones perquè avancin i facin avançar el món. Dones organitzades i amb capacitat per defensar els seus drets que construeixen una societat més justa per a totes les persones.

Les samarretes estaran a la venda amb un PVP de 60€, en les botigues Intropia, multimarcas seleccionades i a www.intropia.com.

Sobre INTROPIA

La marca INTROPIA, fundada en 1994, es dirigeix a dones amb personalitat que entenen la moda com una eina per expressar la seva forma de ser. Aquest és el concepte que expressa el nom de la marca: INTROPIA, format per les paraules interior i utopia.

Les col•leccions INTROPIA estan formades per gran varietat de peces i accessoris únics que cobreixen les necessitats del dia a la nit. Es caracteritzen pels detalls originals amb esperit mediterrani i toc artesanal, i la riquesa dels teixits i estampats.

En l'actualitat, INTROPIA està present en més de 40 països amb més d'1.000 establiments multimarca. A Europa destaquen les seves disset botigues a Espanya, una a Londres, una a Roma i dues a Portugal. INTROPIA està present a més a centres seleccionats d'El Corte Inglés a Espanya i Portugal i a Printemps a França.

El treball d'Oxfam Intermón en defensa dels drets de les dones

Oxfam Intermón porta més de 30 anys promovent i defensant els drets de les dones com un pas imprescindible per acabar amb la desigualtat i la pobresa. Per aconseguir-ho, acompanya a dones, organitzacions i moviments de dones perquè assumeixin el control de les seves vides i emprenguin accions col•lectives que els permetin exercir els seus drets econòmics, socials i polítics i visquin lliures de violència. Desenvolupa programes específics de drets de les dones en 7 països d'Amèrica Llatina i Àfrica i treballa perquè la justícia de gènere estigui present de forma transversal en tot el seu treball.  Per a més informació, visita la web: www.OxfamIntermon.org/Avancadores

Belén de la Banda  bdelabanda@oxfamintermon.org 912046718 / 686134987

Per a més informació sobre Intropia:

Globally

Sonia López – sonia.lopez@globally.es