29/12/2017

La nova edició de la proposta educativa Connectant Mons estarà dedicada a l'educació per a la pau

La 15 ª edició de la proposta educativa Connectant Móns impulsada per Oxfam Intermón, està íntegrament dedicada a l'educació per a la pau, promovent una educació que valore i fomenti les actituds no violentes.

Connectant mons, és una proposta de treball col · laboratiu en línia, oberta a la participació de nens, nenes i joves des dels 3 als 17 anys d'edat.

Les inscripcions estan obertes fins al 12 de gener i l'activitat amb l'alumnat començarà el 15 de gener fins al 16 de març de 2018.

Els objectius per a aquesta edició són, entre uns altres, comprendre i analitzar de forma crítica les diferents formes de violència que es donen i les seves conseqüències; fomentar les actituds que contribueixen a la resolució no violenta dels conflictes i promoure la ciutadania activa i el compromís personal i col·lectiu amb la construcció de pau oferint alternatives de pau i resolució no violenta. de conflictes.

La proposta vol fomentar actituds que afavoreixin la cooperació, que valoren l'equitat entre els gèneres, la riquesa de la diversitat i que busquen la comunicació efectiva i empàtica, promovent la participació democràtica i activa de la ciutadania per a la construcció d'un món més just i sostenible.

La promoció d'una cultura de pau i de no-violència és un dels objectius de desenvolupament sostenible que la comunitat internacional ha marcat per fer front als desafiaments que planteja el nostre món i la nostra societat.

Més informació a la web del projecte www.conectandomundos.org

Contacte per mitjans:

Begoña Carmona Honorato
Unitat d'Educació per a una ciutadania global
Departament de Campañas i ciutadania
bcarmona@OxfamIntermon.org